En lycklig man!

Maken är idag en mycket lycklig man. Det har nämligen öppnat en gym här i Jämjö så han ska äntligen hinna med att börja träna igen. Kanske borde jag börja med lite sit-ups och armhävningar så att  man inte blir en fullständig degklump i jämförelse med honom? Ja jag har i alla fall nyttjat armmusklerna en stund nu för jag har varit ute och börjat gräva igenom mitt blivande trädgårdsland. Där finns ju en hel del rötter och nässlor som måste bort. Det var faktiskt riktigt skönt att hålla på och gräva där ute i mörkret med en ljudbok i öronen.


Hanna börjar att ställa sig och släppa taget allt mer nu och hon kan stå utan att hålla i sig ganska länge, men hennes gång är fortfarande väldigt spattig och hon tar jättekliv när man håller henne i händerna. Ska hon börja gå lika tidigt som sin bror så får hon allt lägga på ett kol nu ;)

I eftermiddags fick vi helt plötsligt besök av två kennelkonsulenter. De brukar komma vart tredje år ungefär och kontrollera vår hundhållning eftersom vi är registrerade hunduppfödare. De vimsade dock till det lite och fattade först inte att vi faktiskt har två skilda kennlar fast vi bor i samma hus. I vilket fall som fick vi okejstämpel även den här gången.
Nehej, dags att tömma tvättmaskinen och sedan dejta kudden.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Situps låter bättre än gym tycker jag!!!Det gäller bara att lägga sig ner och verkligen göra dem....:)

2009-04-19 @ 18:51:18
Postat av: Fia

Nämen OJ vad duktig hon är Hanna!! Sådär skulle Ellenova aldrig stå, hon är en riktig fegis och kommer nog inte gå förrän hon är 2 :).



När gick Jonathan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback