Vattkoppor dag 5

Natten till idag vart väl relativt lugn för Jonathan men han var ändå så pass orolig att Flemming fick slå upp gästsängen och ligga inne hos honom. Så jag har inte delat säng med maken på tre nätter nu. Jaja det blir inga barn gjorda då i alla fall Wink
Idag har han inte haft någon feber och han har varit piggare och inte klagat så mycket över att det kliar. Jag tror inte heller att det har dykt upp så många nya koppor så nu hoppas vi på att han bara blir bättre och bättre. Han har ändå tagit sjukdomen väldigt bra får jag lov att säga. Jag fasade lite för vad som komma skulle när den stackaren inte kunde sova på natten mellan söndag och måndag.


Jag vet inte om det bara var tur eller inte, men ikväll när Hanna låg på vår säng så lyckades hon vända sig från rygg till mage. Lite hjälp hade hon nog av att det sluttade lite i sängen, men hon jobbade hårt själv. Ska bli spännande att se om hon gör om det imorgon. Storebror knäckte det på sin fyramånadersdag.

Nu är det dags för en kopp te och en bit mörk choklad och sedan är det väl snart dags för sängen igen.

Kommentarer
Postat av: Helene

Stackarn! Hoppas verkligen att han blir bättre och bättre nu då... Minns det när jag själv hade det när jag var liten och det var jättejobbigt!

Postat av: Ella

usch lille killen så mycket koppor. Ja..det enda e ju att när det väl e över så har han haft det. Men kan ju va riktigt jobbigt för dom.

2008-09-10 @ 17:19:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Engdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback