På lekplatsen

Efter den sedvanliga tuppluren traskade vi idag iväg till lekparken på öppna förskolans utedag. Det blåste ordentligt idag och kanske var det det som gjorde att det inte var så många som kom dit. Men Jonathan hade roligt i alla fall. Han grävde i sandlådan och sedan fick mamma trampa runt på cyklarna tills hon blev alldeles snurrig. När vi fikade så kom det en helikopter och flög över och då nästan tjöt Jonathan av lycka. Innan vi gick hem han vi sparka lite boll och busa också. Hanna hon sov hela tiden vilket passade mig utmärkt för då hann jag busa med Jonathan och slapp slänga fram brösten i blåsten.

När vi kom hem så ville jag sitta lite vid datorn och då skulle Jonathan som vanligt ha kritorna eller som han säger kiitorna. Och som vanligt slutade det med att han först ritade på lite annat än pappret och sen började slänga kritorna på golvet.


Båda barnen sover sen en timme tillbaka och jag ska nog sälla mig till maken och glo på folk som skämmer ut sig i Idol. Imorgon ska Flemming till Belgien så jag får försöka få båda barnen i säng själv men det ska nog gå det med.

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Vad de är lika, Hanna och Jonathan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback