Muffinsbak

Efter dagens promenad så ägnade Jonathan och jag oss åt muffinsbak. Det blev muffins med fibrer i, och med banan och mörk choklad ,men bara lite socker. De smakade inte så mycket som de troligen skulle ha gjort om bananerna hade varit riktigt mogna, men det receptet kommer jag att testa igen.

När Jonathan hade sovit middag så tänkte jag att vi skulle åka på öppna förskolans utedag eftersom han nu inte har några vätskefyllda koppor kvar. När vi skulle ge oss iväg så började det regna men vi åkte i alla fall. Dock fanns det inte en människa på lekplatsen så jag antog att de var i lokalen istället. Eftersom min tröja inte var så ren (tyckte inte det gjorde något när jag skulle ha jackan över) så for vi hem så jag kunde byta kläder och sedan iväg till lokalen istället. Väl där visade det sig att Susanne som har ÖF var på studiedag så det var stängt. Jaja det var bara till att susa hem igen och så hade vi lite picnic på altanen istället och det gick bra det med.

Flemming var hemma och slängde i sig lite middag ikväll och nattade Jonathan och sedan åkte han tillbaka till jobbet. Han och en arbetskamrat ska sedan köra till Köpenhamn ikväll för att ta ett flyg till Tyskland imorgon. Han kommer hem imorgon kväll igen. Så imorgon äter vi middag hemma hos barnens morföräldrar så slipper jag laga mat med två griniga ungar.

Nu blir det Tv och vikning av tvätt, jippi ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback