Förkylning på gång?

Så har ännu en dag passerat för Cirkus Krogh. Barnen sov över all förväntan i natt och Hanna lyckades inte väcka Jonathan när hon ville ha mat. Jonathan sov hör och häpna ända tills klockan ringde. Han vaknade till tidigare men eftersom han låg bredvid mig så kunde jag hejda honom innan han vaknade alltför mycket.

Medan Jonathan var på Tallkotten så var Hanna och jag och handlade mat för en vecka. Vi köpte också en liten present till Flemming i form av en bok. Eftermiddagen spenderade vi sedan hos en kompis där vi även blev bjudna på middag vilket vi inte tackade nej till. Det var onekligen rätt skönt att inte behöva laga middag med två trötta barn. Jag kände att Jonathan var lite varm när vi var där och när vi kom hem så visade tempen 39.3 och han har börjat hosta lite. Det återstår att se vad det ska bli av detta. Jag kommer nog att smyga in och tempa honom en gång till nu innan jag går och lägger mig.

Jag fick ett sms från Flemming för någon timme sen där det stod att han skulle vara i stan kl 23.26. Jag kan ju erkänna att jag nu är tacksam för att han har egen bil så att jag inte behöver väcka barnen för att åka in och hämta honom. Men nu börjar det bli dags att tänka på refrängen här, ska bara släppa ut hundarna en vända till innan jag kryper till kojs.

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

23.26, haha, det var en exakt tid. Om han kommer med tåget blir han nog sen för det är aldrig i tid tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback