Det där med sömn...

Det där med sömn tycker Hanna är överskattat, allra helst när man är lite sjuk och klängig, så hon var vaken hela eftermiddagen idag. Men visst hon somnade ju ganska fort i kväll när jag nattade henne. Tog väl bara en halvtimme idag.
Annars har det väl inte hänt så mycket. Jag var i väg och handlade lite mat på morgonen och när jag kom hem så åkte Flemming och Jonathan iväg in till Karlskrona på bomässa. Jonathan hade visst tyckt att det var mycket intressant att titta på. Men det var visst ansträngande också för när de skulle gå tillbaka till bilen så somnade han på Flemmings axlar och vaknade inte förrän Flemming väckte honom när de kom hem.

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Många som var där tydligen. Jag lyckades med att varken se Jonathan eller Sonjassesan som också var där.

Postat av: Violas mamma

Jag såg Flemming och Jonathan när de gick därifrån. Jag hälsade, men han kände inte igen mig! Jonathan verkade mest intresserad av stängslet till bygget av hotellet!

2008-09-20 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback