Pumpa

Både Hanna och Jonathan tyckte att kl 04.00 var en bra tid att stiga upp idag. Hanna låg och babblade i en timme innan hon somnade, men det gjorde inte storebror. Flemming försökte få honom till att somna om men gav upp efter en timme och steg upp istället.
Hanna och jag roade oss med att handla mat idag igen. Vi köpte också en stor pumpa som Jonathan och jag har tömt på innehåll och skurit i idag så nu lyser den så fint ute på trappan. Det är väl lite tidigt och risken är väl att den kanske inte håller till alla helgona/halloween. Men vad gör väl det.


Bilden är väldigt suddig men ni ser väl vad den föreställer i alla fall ;-)

Vi skrattade förresten så tårarna rann åt Jonathan i helgen. När jag satt i soffan och ammade Hanna vid ett tillfälle så kommer han gåendes med en lite figur som hör till hans brandbil. Han håller figuren mot axeln och säger upprepade gånger lilla gumman. Sen sätter han sig bredvid mig i soffan och säger dockan hungrig varpå han sedan lyfter på tröjan och ska amma dockan. Så gjorde han ytterligare en gång senare samma dag. Han tar verkligen efter det man gör här om dagarna :-D

Kommentarer
Postat av: tessan

Gu vad fin pumpa, vill också göra en sådan men jag är inte lika händig. visade barnen er pumpa och dom blev alldeles saliga och bara älskade den. Så idag skall vi åka och köpa pumpa sen får vi se vad det blir av den;-).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback