Nu är J:et på plats

Vilket väder det har varit idag - snöblandat regn och kraftiga vindar, rått och kallt. Jag som inte är så frusen av mig gick och huttrade här och längtade efter ett varmt bad.
Idag har Jonathan fått J:et på plats i talet så nu säger han inte längre Onathan om sig själv utan Jonathan och Ullan har blivit Jullan. Det är så häftigt att följa hans språkutveckling.
I eftermiddag har jag roat mig med cellprovtagning. Jag gillar inte alls att behöva lägga upp mig i den där gynstolen men det är ju jättebra att man får möjlighet att göra provet i allafall.

Imorgon hoppas vi på bättre väder då det är marknad i Torsås, vilket jag hade tänkt åka på med barnen och mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback