Hmm pinsamt....

Jag ringde frissan idag och fick tid för klippning till imorgon så jag ringde till min lilla mamma för att höra om hon kunde passa Jonathan och Hanna under tiden. Men hon var inte riktigt säker på att hon skulle hinna hem i tid från jobbet, så jag ringde syrran istället och hon kunde hjälpa mig. När jag sen ringde tillbaka till mamma för att tala om att det hade löst sig så gick det fram några signaler innan någon svarade lite otydligt. Eftersom jag tror att jag har ringt till mamma så häver jag ur mig - hann du sätta dig på skithuset eller. När jag inte får något svar så börjar jag inse att jag nog har slagit fel nummer så jag säger ursäkta och lägger på. Pinsamt värre, men mamma fick sig ett gott skratt när jag berättade för henne. Jag hinner inte mer än lägga på förrän någon ringer upp på skyddat nummer och sedan slänger på luren i örat på mig. Det här händer ytterligare ett par gånger och till slut struntar jag i att svara. Totalt ringer väl denna människa upp och lägger på uppemot en sju gånger.  Så inte nog med att jag ringde fel, jag lyckades tydligen ringa till en idiot också som var tvungen att terrorisera mig lite för det.

Kommentarer
Postat av: sara

Haha..pinsamt men kul! =)



Allt bra med er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback