Äppelträd

Vi har väl haft en ganska lugn dag hemma idag. Flemming och Jonathan var iväg på förmiddagen och inhandlade 2 stycken äppelträd som de har planterat i trädgården. Det blev ett Ingrid Marie och ett Cox Orange. Hanna och jag var hema under tiden och fixade lite, det var dags att göra en ny omgång müsli och sen var det tvätthögen som aldrig sinar.

Hanna har börjat med lite "dumheter" i sängen nu. Hon rullar över på magen men vill inte sova på magen och då börjar hon ju gråta när hon inte kan komma till ro. Hon är rent manisk med det här med att rulla över på magen. Så fort hon hamnar på rygg så ska hon rulla runt till magen. Att jag kanske håller på att sätta på en ny blöjan det bryr hon sig inte om den lilla tokstollan. Hon har också börjat att lite smått försöka komma upp i krypställning men än så länge så är det mest den lilla rumpan som putar lite.

Nu ska min käre make pyssla lite med elen på altanen i skenet från en ficklampa...ja han är ju utbildad elektriker så man får väl hoppas att han vet vad han gör ;-) Nu sa de precis på TV:n att det är dags att ställa om klockan igen. Det hade jag missat helt. Undrar om Jonathan ska stiga upp klockan tre i natt då eller?

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Oj, bra att du påminde mig om klockan, det hade jag helt glömt bort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback