Vad smakar det?

Jag var lite fundersam på om Hanna och jag skulle gå på spädbarnsmusiken idag men vi börjar ju bli bättre från våra förkylningar så vi åkte in i alla fall. Dessutom var det min tur att ha med fika. Men det var visst bara vi som trotsade skitvädret idag för det var ingen annan som dök upp. Men vi fikade lite med ledaren Carina i alla fall i närmare bestämt två timmar. Carina är en väldigt trevlig människa som jag blir mycket inspirerad av så jag gick och trallade lite för mig själv när jag var och handlade efteråt. Och trallar gör jag nog egentligen bara när jag är tillfreds med livet så det måste jag väl ha varit idag då...Wink
Däremot är jag nu hjärtligt trött på att inte känna någon smak. Förkylningen har tagit både smak- och luktsinne för mig och det är ett handikapp, fast det är ju rätt bra när man ska byta de där fyllda blöjorna.Laughing Men det är ju så tråkigt när man inte känner vad maten smakar.
Just nu ligger min käre make här under ett täcke och uttrycker sin åsikt över idoldeltagarnas framträdande. Han har feber idag så nu har hela familjen drabbats. Jaja vi hinner nog drabbas av fler sjukdomar, folk säger ju att de första tre åren i barnens liv är de värsta vad gäller sjukdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback