Trötter

Jonathan har idag för andra gången i sitt tvååriga liv gjort klassikern att somna vid matbordet. Stackarn har inte sovit middag idag eftersom vi hade besök så han var riktigt trött ikväll. Annars har han ju sovit middag nu när han har varit sjuk.


Stackars Flemming han fick huvudet avbitet inatt när han ringde för att tala om att han var nästan hemma så att jag kunde få hundarna att hålla tyst.
Embarassed Han sa lite skämtsamt god morgon i telefonen varpå jag fräser, godmorgon, jag har ju för faan inte somnat än Evil or Very Mad! Då hade jag legat vaken i feberfrossa någon timme och när jag sedan lyckats somna så börjar Jonathan att knöla. Det gjorde han sedan större delen av natten så Flemming fick väl 3 timmars sömn.

Idag har vi haft besök av min goa kompis Anna och hennes söta dotter Maja. Vi bjöd på lunch som jag på grund av förkylningen inte har en aning om vad det smakade, men det var OK enligt Anna och Flemming som fick det till middag tyckte det var gott så man får väl lita på dem.

Både jag och Hanna har feber idag så det blir tidigt i säng här ikväll. Flemming ska iväg på möte i Köpenhamn imorgon så jag får ta hand om barnen själv vare sig jag orkar eller inte. Men man kan ju alltid knarka alvedon Wink. Det är väl inte så roligt för honom heller att behöva ge sig iväg när vi inte är helt kuranta här hemma men det måste göras. Det är vid sådana tillfälle man önskar ännu mer att svärmor hade bott närmre, det har jag väl i och för sig önskat flera gånger för jag råkar gilla min svärmor väldigt mycket . Mina egna föräldrar jobbar fortfarande så de har inte så stora möjligheter att hjälpa till med barnbarnen. Men men det är väl bara till att gilla läget.

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Ja, en svärmor hade ju inte varit helt fel

Postat av: Violas mamma

Vilken härlig bild! Otroligt att de bara kan somna så!

2008-11-14 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback