studsmattan

Jag glömde ju skriva om vad sötnosarna gjorde igår morse när de åt frukost. Hanna och Jonathan satt i sina matstolar bredvid varandra och Jonathan busade med Hanna genom att göra något ljud och rörelse så att hon skrattade. Rätt vad det är så säger han ässkar dig (älskar dig) till Hanna. De var så söta så att man nästan fick tårar i ögonen.

Idag var Hanna med inne på Jonathans rum när han hoppade på sin studsmatta. Hon satt i sin gåstol och hoppade nästan lika mycket hon och såg verkligen ut som om hon ville upp på studsmattan hon också. Till slut hjälpte jag henne och höll henne på studmattan när Jonathan hoppade. Då skrattade hon gott.

Oj va högt han hoppar!

Snälla mamma, kan inte jag få hoppa också?

Vädret idag har varit riktigt fint så det har blivit två promenader och sedan var vi en stund i trädgården där jag håller på att försöka få bort kaprifolen som håller på att kväva en av våra syrénbuskar. Det är ett långtidsprojekt eftersom jag vill att så mycket som möjligt av syrénen ska vara kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback