Sprängt 7 kg

Hanna har nu sprängt 7-kilos gränsen. Hon vägde idag 7165 gram. Jonathan vägde vid samma ålder 8,2kg. Det är faktiskt lite skönt att inte ha det största barnet nu när man träffar andra barn i Hannas ålder.

Nu har även Flemming ramlat dit på förkylningen. Ja egentligen började han få ont i halsen redan i söndags men han har inte velat tala om det för mig för han tyckte att jag hade nog med mig själv. Hanna har fortfarande lite feber men det kan ju också bero på tänderna. Jag är nu feberfri men inte snorfri precis. Det har flyttat sig lite mer neråt stämbanden nu så att man kraxar som en kråka.

Nu ska jag bänka mig framför TV:n och titta på Sjukhuset. Jag har nämligen upptäckt att en kompis från gymnasietiden är med i den serien.

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Hon är personal hoppas jag, och inte sjuk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback