I väntans tider

Nej vi ska inte ha fler barn ;-) De två vi har räcker så gott så. Vi väntar snarare på att klockan ska bli 17.15 så att vi kan sätta oss i bilen och köra upp till mina föräldrar och äta middag. Vi får väl se hur pigga barnen kommer att vara. Hanna sover just nu men hon brukar alltid vara väldigt trött vid kl 18. Men vi tar väl med pyjamas så att vi kan lägga henne där och så slipper vi böka med det när vi ska hem.

Jag skulle ljuga om jag sa att Jonathan var en solstråle idag. Han är stundtals väldigt grinig. För det första vaknade han redan vid kl 4 imorse och för det andra är han färkyld och har varit ett tag nu och för det tredje så misstänker vi att han kanske håller på att få en kindtand. Hans brännskadade hand ser allt bättre ut och idag kör vi helt utan plåster och han verkar inte vara besvärad av det i alla fall. Så här såg den ut för ett par dagar sedan:


Nu är i allafall adventsljusstakarna och tomtarna på plats. Jaha nu vaknade Hanna.

Den här synen mötte förresten mig när jag kom ut i köket härom morgonen. Det är1 liter mjölk - underbara klåfingiga tvååring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback