Grattis farfar!!!

Idag skickar vi ett grattis på födelsedagen till farfar Kristian i Ringköping och hoppas att dagen har varit bra. Det är synd att vi inte kan komma över på en kopp kaffe men 65-70 mil är lite långt att köra för lite kaffe ;-) Vi skickar också ett litet grattis på namnsdagen till kusin Hugo!


Natten till idag vaknade Jonathan med hosta och han hostade så pass att han kräktes. Han hade även fått feber och den har hängt kvar idag. Han har haft en temp på 40.0 men varit pigg som en mört ändå och dansat och hoppat på studsmattan. Hade det varit jag så hade jag legat i sängen och bara stönat antagligen ;-) Men ungar är otroliga. Det är väl typiskt också att han skulle bli sjuk när Flemming var tvungen att åka till Holland med jobbet. Men det har gått bra här och jag har fått båda barnen i säng. När jag lägger mig sen kommer jag att hämta in Jonathan och lägga honom i Flemmings säng så att jag slipper springa som ett skållat troll i natt.
Själv har jag snorat hela dagen också . Jag vet inte om det är förkylning eller allergi.
Nu ska jag avsluta min middag bestående av nåt jag hittade i frysen och sen kommer jag nog snart att sjunka ner i tv-soffan och njuta av lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback