Fortfarande sjuk

Natten till idag var ganska stökig och det var nog inte Jonathan som är sjuk som var värst utan lillasyster. Hon vaknade redan 23.30 och skulle ha mat och sin nya (o)vana trogen så babblade hon en stund efter jag hade lagt ner henne i sängen igen, men som tur var så sov Jonathan vidare. Sen var det väl ganska lugnt förutom lite hostattacker fram till 02.30 då lilla fröken skulle ha mat igen och sedan låg hon och babblade i över en timme. När hon äntligen hade somnat så hör jag plötsligt en duns. Det var Jonathan som hade klättrat ur sängen och var på väg ut i vardagsrummet. Han var törstig. Han fick lite vatten och somnade sedan om ganska fort, men då vaknar ju Hanna igen och har svårt att komma till ro igen. Så det blev inte mycket sömn där på morgonkvisten,

Jonathan är ju som sagt var fortfarande sjuk men ändå i stort sett lika pigg som vanligt. Flemming ringde för nån timme sen och befann sig då på Öresundsbron så han är väl hemma om ett par timmar. Han har köpt med sig tulpanlökar från Holland så nu måste jag bestämma mig var de ska planteras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback