Första tanden

Idag har Hannas första lilla tand börjat titta fram. Man känner en vass liten kant i tandköttet i underkäken. Nummer två bredvid tror jag också är på väg igenom. Hon är nog ett par veckor tidigare än Jonathan med de första tänderna.

Jag sitter här ensam och övergiven i kväll ;-) Flemming var tvungen att åka tillbaka till jobbet i kväll och han kommer att jobba till lite efter midnatt innan han kör hem igen. I gengäld börjar han lite senare imorgon bitti så att han kan lämna Jonathan på Tallkotten och Hanna och jag kan få lite sovmorgon om vi vill. Men för det första vet jag inte om Hanna är så sugen på det och sedan har jag lite att göra för en kompis kommer hit med sin dotter så jag har lite att fixa. Om de nu inte backar ur imorgon och inte vill besöka detta förkylningsnäste ;-) Både Hanna och jag är förkylda, men Flemming har klarat sig än så länge. Det är så länge sedan jag var förkyld att jag har hunnit glömma hur jobbigt det är. Plötsligt kan man förstå att barnen blir griniga när de är förkylda.
Jag har en enorm hög med tvätt som jag håller på att sortera och sedan ska jag namna lite kläder innan det är dags att dejta kudden.

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Matilda har fortfarande inte fått någon tand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback