urk

Barnen sov så bra natten till idag. Hanna somnade efter mycket krångel och en flaska välling igår kväll och sedan hörde jag inte ett knyst från henne förrän lite innan fem imorse. Då fick hon lite mat och sedan somnade hon om en timme till. 06.15 kom Jonathan inramlandes i sovrummet. Flemming hade varit inne hos honom en gång under natten och fått honom till att somna om igen.

Imorse så var Jonathan duktig och bajsade på pottan, ett rejält lass. Flemming tar sen upp honom på skötbordet för att sätta på en ny blöja. När han sedan vänder sig om så ser han att Jullan, hans ena hund har satt i sig alltihopa. Hon brydde sig varken om färg, form eller innehåll på matskålen så att säga. Örk vilken äcklig hund kan jag bara säga.

Annars har det varit en ganska tråkig dag. Jag vågar mig fortfarande inte utanför huset på grund av magen. Jag gjorde ett försök imorse för vi skulle köpa en liten julklapp till Jonathans dagmamma, men jag hann inte ens till slutet av gatan innan jag fick rusa hem igen. Så Jonathan och jag tog bilen till affären och köpte julklappen och sedan var vi och lämnade den hos dagmamman som hade en klapp till Jonathan också. Vi får se om jag vågar mig ut på en promenad imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Va? Satte sig hunden i pottan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback