GOTT NYTT ÅR!!!

Ja så var årets sista dag här. Och vart det här året har tagit vägen det vet jag som vanligt inte. Vår familj har berikats med en liten prinsessa så någonting har vi ju gjort i alla fall ;-)

I eftermiddags var vi uppe en sväng hos mina föräldrar och fikade och jag tror minsann att det var sju sorters kakor och det var väl ungefär det antalet kakor som Jonathan satte i sig så det kanske inte var så konstigt att han inte ville ha sin middag i kväll.
Hanna var dagen till ära klädd i sina fina julklappskläder och tofflor.


Årets nyårslöfte då? Ja det blir det klassiska att sluta äta godis :-D


Det borde gå ganska bra för det har jag gjort förr men sist kom det en graviditet emellan och då blev suget för stort ;-).
Nähä nu är maten färdig så nu ska vi avnjuta inbakad fläskfilé med klyftpotatis och grönsaker och hoppas att vi får äta utan att barnen vaknar. Jonathan gillade nämligen inte fyrverkerierna utan Flemming fick sitta inne hos honom tills han hade somnat i kväll.

GOTT NYTT ÅR önskar familjen Krogh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback