Årets sista bad

Jonathan och Hanna har idag tagit årets sista bad. Båda två gillar att verkligen att bada och ännu bättre blir det väl när Hanna kan sitta själv också. Ännu så länge så måste man hålla i henne som synes på bilden.


Hanna har av någon anledning väldigt svårt att komma till ro ikväll. Nu har vi försökt med lite ersättning för att se om hon inte var mätt efter middagen.

Annars har det varit en lugn dag. Flemming har varit inne en sväng på jobbet och sen gick vi en promenad med hundarna. Vi passerade som vanligt huset med all belysningen i trädgården. Jonathan skulle nog kunna stå där nästan hur länge som heslt och titta på alla ljusslingorna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag har ett bälte jag lånat av Sofie, men tycker inte det hjälper. Använder det om jag anstränger mig extra mycket! =)

Postat av: Fia

Åh vad söta dom är ;).



Gott Nytt År!

2009-01-01 @ 16:53:41
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback