Badpojke

Badpojke

Så här glad var Jonathan imorse när han fick bada i sin nya badpool. Eftersom han har vuxit ur sin badbalja och vi inte kommer ha något badkar förrän tidigast till hösten någongång så köpte jag en lite barnpool som vi kan ha i badrummet nu och ute till sommaren. Jonathan tyckte det var riktigt roligt att bada i den eftersom han kunde plaska riktigt mycket.

Annars har det varit en ganska jobbig helg för oss. Vi tror att Jonathan håller på att få fler tänder för just nu är han snorig, grinig och svullen i munnen. Han vill inte att man rör vid munnen. Dessutom sover han väldigt dåligt på nätterna. Så vi hoppas ju på att tanden kommer fram snart så att han slipper må dåligt.

Igår var ju min familj och Monika och Johhny här och fikade och firade min födelsedag. Vi saknade er!!

Mina fåglar fick flytta ut i sin nya stora voljär igår och det blev så bra. De har det riktigt bra där. Nästa helg ska jag troligen hämta hem en unge till.

I kväll ska jag jobba igen och imorgon ska jag till Kalmar på en anställningsintervju för ett gymnasielärarjobb.

Kram till er allihop!

Linda Flemming & Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback