Första leendet

Imorse fick jag det första riktiga leendet från Jonathan när han tittade på mig. Visst har han åstadkommit ett och annat leende tidigare men de har inte varit så tydligt riktade mot oss.

Idag har vi träffat de föräldrar som vi gick en föräldrautbildning tillsammans med innan våra barn föddes. Det var riktigt roligt att se vilka bebisar det var som hade bott i magarna. Jonathan och en annan pojke var de största även om de inte var de äldsta.
Vi skall träffas igen om två veckor. Det är så trevligt att träffa föräldrar som har barn som är lika gamla som Jonathan.

Imorgon ska nog Jonathan och jag gå upp i skogen och plocka tallris för att binda en krans till ytterdörren nu när det börja närma sig jul så sakteliga.

Nu ska vi börja göra oss klara för att gå och lägga oss när Jonathan och Flemming är klara med matningen.

Kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kære Jonathan.
Nu må du gerne få din mor og far til at sende en lille billedhilsen til Ringkøbing. Vi savner både dig, mor og far meget og vil gerne følge dig på nært hold, jeg, farmor, glæder mig meget til at holde på arbejdsmarkedet til april, uha, farfar og farmor, så kommer jeg måske på besøg hos dig Jonathan.....

2006-12-02 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback