Nya tröjan från Danmark

Nya tröjan från Danmark

Blev han inte fin i sin nya tröja? Han ser plötsligt ut som en stor pojke.
Julen firade vi ju som ni vet i Söderåkra hos mina föräldrar. Det var lika trevligt som vanligt, mina båda bröder Daniel och Emil somnade som vanligt i soffan efter maten.
Jonathan fick kläder i julklapp, jag fick en köksmaskin och Flemming fick en högtryckstvätt (så nu är han i gång och tvättar överallt).

På Flemmings födelsedag var alla här och vi åt god mat och dryck. Jonathan var vaken tills gästerna hade gått hem.

Idag har Flemming varit och jagat och Jonathan och jag har gått en lång promenad och sedan sov han två timmar i vagnen ute. Imorgon ska vi åka upp till mina föräldrar och dricka kaffe. Min mormor och morfar samt min pappas moster kommer dit så vi ska hälsa på dem också. Jonathan har precis ätit lite mat och sitter nu hos Flemming och pratar.

Om 21 dagar får ni äntligen träffa den nya Krogh.

Kram från
familjen Krogh i Jämjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback